Image Map

14.3.09

Quick pancakes / Szybkie placki


W misce wymieszałam makłowiczówką jajko, pół szkl. mąki, pół szklanki mleka i dwie łyżki śmietany plus cukier waniliowy i pół łyżeczki proszku do pieczenia. Ciasto miało konsystencję jogurtu. Nakładałam niewielkie porcje na patelnie za pomocą łyżki stołowej i smażyłam szybko z obu stron na złoty kolor.

In a bowl I've whisked an egg, 0.5 cup of wheat flour, 0.5 cup of milk, 2 tbsp. of cream plus vanilla sugar and 0.5 teaspoon of baking powder. The batter was as thick as yoghurt. I've used a tablespoon for putting portions of batter on hot oil and I've fried the pancakes on both sides until they were goldenbrown.

2 komentarze:

asieja pisze...

szybkie i pyszne
ja bym zjadła z waniliowym twarożkiem
albo z dżemem
:-)

Truscaveczka pisze...

To jadła moja córa, a ona uważa, że dżemy są toxic. Ja, oczywiście, wybrałabym powidła :)