Image Map

5.8.09

Nie lubię placków ziemniaczanych

Naprawdę!
Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że przyczyna tkwi w serwowanych w domu rodzinnym dodatkach, tj. śmietanie i cukrze... No nikt o zdrowych zmysłach nie je ziemniaków z cukrem ;)
Ale to to co innego:

Składniki: 3 ziemniaki, 1 jajko, łyżka stołowa mąki pszennej, sól, pieprz, olej do smażenia.
Ziemniaki zmiksowałam w malakserze, dodałam resztę składników i usmażyłam 8 ślicznych, złocistych placuszków, wyjątkowo puszystych.
W charakterze sosu wystąpił świeży szpinak, podduszony z odrobiną masła i wody, doprawiony stołową łyżką czosnkowego Almette.
Mówię wam, bomba :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

pyszna propozycja! :)

klikaf pisze...

Ja serwuję z białym serkiem ziarnistym podprawionym przyprawa cacyki ;-) Polecam! Urzekł mnie kolor Twoich placuszków :-) Pozdrawiam klikaf

Olga Cecylia pisze...

U mnie w domu jedzono placki mocno pikantne z domową galaretką porzeczkową. Do teraz uwielbiam to połączenie. Teraz jem z sosem pieczarkowym albo z Bieluchem i łososiem wędzonym.